П`ятниця, 23.02.2018, 09:13
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [87]
Законодавство [43]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [151]
Освіта України [49]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2015 » Лютий » 15

Сучасна спеціальна школа потребує таких методик та технологій навчання, які б забезпечили якісне навчання дітей з особливими потребами. Значної уваги набуває навчання учнів початкових класів як таке, що забезпечує підґрунтя для подальшого опанування знань, інтелектуального розвитку, їх суспільної соціалізації.
Якщо перед спеціальними школами для дітей з порушенням слуху стоїть завдання наблизити мову глухої дитини до мови чуючої, то перед сурдопедагогами початкових класів це завдання ускладнюється ще й тим, що спершу глуху дитину треба привести від стану мовчання до стану мовлення. У цей важкий період відбувається одномоментне вивчення словника і вивчення звуків мови. Дитина ще тільки має вивчати буквар, а програма з розвитку мовлення вимагає вже певних знань. При цьому треба врахувати ще один важливий фактор - фактор втраченого часу. Якщо в чуючої дитини вивчення мови ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 904 | Додав: Admin | Дата: 15.02.2015

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018