Реформування й удосконалення національної системи освіти, що відбувається внаслідок високої динамічності соціально-економічних процесів і трансформацій в Україні, потребує безперервного пошуку шляхів вдосконалення змісту, форм і методів навчання дітей з вадами слуху і підготовки до самостійного життя.
В центрі уваги має бути взаємозв'язок між людиною і навколишнім середовищем (у тому числі і соціальним). Змістом соціальної роботи стає соціальна інтеграція людей з порушеннями слуху і допомога в усвідомленні реалізації ними своїх невід'ємних людських прав.
В нашій країні створена ціла система спеціальних навчально-виховних закладів для одержання певного освітнього рівня глухими дітьми. Найбільш вагомою складовою неперервної освіти є загальна середня освіта, основним навчальним закладом є спеціальна школа.
Повну загальну середню освіту учні з порушенням
...
Читати далі »