Неділя, 21.10.2018, 00:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [96]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [158]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [61]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2013 » Листопад » 15
На адресу УТОГ і ОНП надійшли листи від директора департаменту Міністерства освіти і науки України Єресько О.В. та директора Інституту спеціальної педагогіки Національної Академії педагогічних наук України Засенка В.В. на звернення ОНП щодо навчання нечуючих педагогів на курсах підвищення кваліфікації вчителів з курсу "Жестова мова”.


Всеукраїнська громадська організація інвалідів
"Українське товариство глухих"



Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти розглянуто лист Центрального правління Українського товариства глухих від 19.09.2013р. №03-01/359 щодо навчання вчителів жестової мови та повідомляємо.
Міністерством освіти і науки підготовлено та направлено лист органам управління освіти і нуки та інститутам післядипломної педагогічної освіти з проханням передбачити організацію курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників зазначеної ... Читати далі »
Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 514 | Додав: Admin | Дата: 15.11.2013 | Коментарі (1)

Поняття глухоти як відсутності сприймання і розпізнавання звуків вживається навіть в тих випадках, коли інструментальні дослідження показують наявність достатніх залишків слуху, що не використані для самостійного поповнення мовного запасу. Самоідентифікація людини як глухої являє собою відмову від користування залишками слуху та усним мовленням для спілкування. Однак, як відомо, тотально глухих людей серед осіб з вадами слуху лише невеликий відсоток.
Вітчизняна система навчання та виховання нечуючих дітей завжди визначала пріоритетним навчання усному мовленню, що відповідно ставило проблему розвитку слухового сприймання як запоруку ефективності формування усного мовлення.
Для потреб навчання довгі роки використовувалася педагогічна класифікація дітей з вадами слуху по рівню розвитку усного мовлення (Р.М.Боскіс та інші). Зрозуміло, що чим менше років нечуючій дитині, тим складніше віднести її до категорії глухих ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 608 | Додав: Admin | Дата: 15.11.2013

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018