П`ятниця, 17.08.2018, 10:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [91]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [157]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [61]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2013 » Листопад » 10
Основні сучасні комунікативні методики спілкування і навчання глухих та слабочуючих дітей грунтуються на розвитку слухових, мовних і мовленнєвих навичок шляхом щонайбільшого використання залишкового слуху. Основою цих методик є постійне звукопідсилення за допомогою слухових апаратів та ФМ-систем. При цьому для визначення можливостей слухового сприймання необхідна рання слухова стимуляція.
Велику роль у цій справі відіграють слухові апарати. Основи успішного навчання - це слухові апарати, які мають компенсувати будь-яку втрату слуху, професійна робота аудіологів, котрі повинні грамотно провести слухопротезування та методики навчання. В більшості випадків обов'язковим є бінауральне слухопротезування, що набагато покращує розбірливість мовлення.
Діти з середніми та важкими втратами слуху, що мають аудіограму низхідного вигляду, потребують слухового апарату з достатнім підсиленням на середніх та високих частотах, щоб якна ... Читати далі »
Категорія: Медицина | Переглядів: 499 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2013

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018