П`ятниця, 23.02.2018, 16:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [87]
Законодавство [43]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [151]
Освіта України [49]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2013 » Липень » 12

По состоянию на 1 января 2000 года в г.Одессе и Одесской области имеются 3 школы-интерната - Одесская школа-интернат №91 для глухих детей, школа-интернат № 97 для слабослышащих детей и Болградская школа-интернат для глухих детей, Одесский специальный детский сад №113 и вечерняя школа рабочей молодежи №19.
Все эти учебные заведения созданы давно, и за время своего существования дали знания и путевку в жизнь многим молодым людям, частично или полностью лишенным слуха. А вот истории создания и работы этих учебных заведений фактически нет, и нужно сказать спасибо Центральному правлению УТОГ за проведение I Всеукраинской конференции по вопросу "Истории обучения глухих в Украине”.
Мне пришлось по крупицам собирать материалы об этих учебных заведениях, но так как времени отведено недостаточно, чтобы можно было изложить сведения о каждом из них, я расскажу только об Одесской ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 855 | Додав: jurist | Дата: 12.07.2013

Серед учнів загальноосвітньої школи, які з труднощами опановують шкільну програму, досить значна частина тих, що мають ті чи інші порушення слуху. Опинившись в масовій школі, вони нерідко одразу потрапляють в когорту невстигаючих учнів. Неуспішність таких школярів досить часто залишається незрозумілою для вчителя, оскільки зниження слуху незначне і непомітне.
Вчитель найчастіше помічає нечітку вимову, збіднене мовлення, невпевненість і недостатню комунікабельність учня. В 1-му класі неуспішність таких дітей не викликає особливого занепокоєння, такі учні на перших етапах навчання за активної допомоги батьків старанно вчаться писати і читати, оволодівають елементарними арифметичними діями. Однак, при подальшому навчанні виявляється їхня безпорадність при розв'язанні текстових математичних задач, яка супроводжується нерозумінням тексту; збіднення активного словникового запасу призводить до труд ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 436 | Додав: jurist | Дата: 11.07.2013

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018