Четвер, 28.03.2024, 20:43
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2013 » Липень » 09
У 20-З0 роках у працях П.П.Блонського, Л.С.Виготського була розроблена методологічна позиція, згідно з якою провідна роль у психічному розвитку дитини належить навчанню. В Україні у 50-х роках дослідження А.М.Гольдберг, М.О.Киричука, Г.С.Костюка, М.Д.Ярмаченка визначили напрямок вивчення можливостей управляння психічним розвитком дитини в процесі її навчання, детермінованого об'єктивними зовнішніми обставинами - програмою, змістом та методичним апаратом підручників, методичними прийомами, які використовуються вчителем.
"Виключно всі психологічні особливості дефективної дитини мають в основі не біологічне, а соціальне явище. Глухота - недолік переважно соціальний” (Л.С.Виготский. Лекции по педологии. - Ижевск, издательство Удмуртского университета. 1996, стр.95). Висновок Л.С.Виготського про соціальну сутність феномену глухоти дозволяє розглядати систему навчання нечуючих дітей як основне джерело розвитку психічних ф ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 702 | Додав: jurist | Дата: 09.07.2013

На початку виступу дозвольте висловити вдячність Центральному правлінню Українського товариства глухих в особі голови ЦП УТОГ Ю.П.Максименка та його заступника Г.М.Мережко за ту увагу, яка приділяється спецшколам України. Особлива подяка за організацію цієї конференції, яка актуальна саме сьогодні, коли вирішуються нагальні проблеми розвитку освіти.
Педагогічний колектив Київської спецшколи-інтернату №6, відчувши подих XXI століття, зосередив зусилля на розробці нових підходів до організації навчально-виховного процесу. Зокрема, на всіх рівнях навчання відбувається поступове переорієнтування педагогів на концепції, в центрі яких знаходиться особистість дитини з її потребами і інтересами, життєвими проблемами і перспективами.
Суттєві зміни відбулися в програмах з трудового навчання в нашій школі. Учні 10-х класів, починаючи з 1998 року, вперше отримали можливість навчатися за програмою повної загальноосвітньої сер ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 811 | Додав: jurist | Дата: 08.07.2013

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024